Математика

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової середньої освіти

Компетентнісний потенціал математичної освітньої галузі та базові знання зазначені в додатку 7.

Вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів з математичної освітньої галузі зазначені в додатку 8 і передбачають, що учень:

  • досліджує проблемні ситуації та виокремлює проблеми, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів;
  • моделює процеси і ситуації, розробляє стратегії, плани дій для розв’язання проблем;
  • критично оцінює процес і результат розв’язання проблем;
  • розвиває математичне мислення для пізнання і перетворення дійсності, володіє математичною мовою.

Корисні онлайн-інструменти CleverMaths 2.4


Інтерактивне моделювання для науки та математики. Симуляції